Brasilien

Hejjj alla mina underbara ungar:)

Nu sitter David och jag pa ett internetcafe pa flygplatsen i Manaus! Det er jette varmt her:D
Om ungefer en timma ska vi ta planet till Parintins. De tva 2 forsta dagarna har vi varit pa ett stelle som heter Igaçu och kollat pa dom jette fina vattenfallen. Det kommer bilder ner jag kommer hem, for det gick inte att fora over bilderna till en dator her!

Det er jette kul att vara her och man kenner sig som hemma!:D men jag sakna er alla der hemma. Imon er det julafton, ska jag vara erlig sa vet jag inte alls vad vi ska gora pa julaftonsdagen.... Jag hoppas att jag kan treffa min familj eftersom vi nu ska till Parintins;

Idag har vi bytt plan tre ganger och vi har snart ventat her i Manaus ungefer i 5 timmar. Men det er inte sa farligt for i Madrid fick vi venta ennnnnu lengre! -.-

Men nu maste jag dra ha det bra ♥

ps . Skriver mer sa fort jag kan,  orkar inte lesa igenom vad jag har skrivit;;;; ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0