Övernattning med tjejerna!

Tack för en härlig helg. Älskar er ♥

Jag har haft en jätte kul helg med några tjejer i min klass, ni är super gulliga(A)
Vi var hemma hos Jessika Karlsson och åt god mat som vi lagade ihop. Sen så satt vi och pratade än massa skit;)

Det blev tillslut dags för SingStar de var jätte kul. HAHA jag kan dock inte sjunga alls! Men det gick bra.
Vi kollade på Mirros, den va lite läskig. Kvällen slutade med att vi pratade och bara hade det mysigt.

Idag när vi vaknade så blev det en snabb frukost för vi skulle ut och åka pulka det var jätte kul! Just nu väntar jag på att maten ska bli färdig.

Men ännu ett tack för två roliga dagar! ♥





bilder ifrån helgen kommer sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0