Gymnasiemässa

Heejjsan! Det är lördag och jag har varit i skolan! o.O vrf då?
Jo det har varit gymnasiemässa idag i Kalmar. Rätt segt, ingen tid att få sova ut! -.-'

Vi gjorde inte så mkt när vi väl var där , det ända vi gjorde va att sätta upp lappar på ugglan. Sen så kollade vi på när angelica sjöng på Jenny! Hon va jätte duktig och alla dom andra med! Sen så gick vi bara runt och kollade på allt annat som hände.

Vi fick gå igentligen när vi ville så jag och Sarah åkte in till stan och köpte presenter till våra kära pappor, eftersoom imon är det ju FARSDAG!;) glöm inte de! viktigt viktigt...

Fick reda på att vi ska till simhallen på måndag och de va ju inte den bästa nyheten!:o Jag HATAR att åka till simhallen med skolan!... inte okej!

Nu sitter jag och kollar på tv och lyssnar på musik... vi får se vad som händer ikväll!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0