HALLOJ

Måndag och skola då...

Hahaha det e inget kul väder ute idag :(
Jag vill då bara påpeka att min mobil är lite små trasig igen, inte kul de med! Men men...
Nu har jag börjat peppa inför brasilienresan hem, vi åker den 19 december men jag orkar inte vänta:o
Jag saknar mina syskon ngt otroligt, min mamma och resten av min feta släkt! Tänkte lägga upp lite bilder ifrån sist vi va i brasilien i mitt nästa inlägg:)

Sitter just nu och pluggar mediakunskap, vi har prov imon:O nervööööös...



Mammi köpte julkalendrar åt mig (A)




Här kommer lite bilder ifrån min helg med Emma seijsing :D






Det kommer mer bilder och kanske en film när jag har tiden ;) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0