Övernattning med Sarah! :D♥

Heeej sorry om jag inte gjort ngt inlägg men jag har inte hunnit!
Har varit med sarah och sovit över , det va en massa skojj! ;) Vi bakade kladdkaka, och den blev fakstiskt god! Sen så va vi ute och gick .... undrar varför??....;D sen så va vi ute och cyklade.... undrar varför??..... hahhahaha, "VI VET VART DU BOR"

Sen så har vi varit på stan och shoppat loss! elr nja, kanske inte men lite blev det iaf! Sen så gick vi till donken och tjockade oss!:D ♥

Men aja nu kommer några bilder på mig och sarah!



Mjaaaaooooo;)   

Sarah min bäverfiiiiis, översovning får vi göra fler gånger:*♥♥♥             
På äkta! :)

Puss ♥



Kommentarer
Postat av: EbbasSarah

det va kuuul ! :o

och vi vet vart han bor !!!

massa kul vare, smexiga bilder blev det med ;)

loveu <33333

2010-11-05 @ 20:19:12
Postat av: Ebba

haha ja nu kan vi hälsa på han ju!:D <3

ABSOLUT!<3

love youuuuu honey<33333333

2010-11-05 @ 20:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0