SNÖ :o

Dålig uppdatering, jag vet, men de ska bli bättring;)

Är lite små trött, det har varit tävling i helgen för mina små simmare. Det va himlans kul men himlans mycket arbete med.
Vill bara säga att det har kommit väääldigt mycket snö på bara några dagar, HELLTTT jätte äckligt o kallt:(
Längtar verkligen till Brasilien nu!

Ikväll är det dans, jag ska dansa tre dagar på raken nu för att i helgen är det dansuppvisning:D är as pepp asså.



Ska färga håret nästa vecka! Kan verkligen behövas , kolla bara på min utväxt:o


Hahahaha , detta är min humor >.< 

Kommentarer
Postat av: Emma Hansson

Hahahhaha (videon) xD

2010-11-29 @ 17:07:36
URL: http://emmahansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0