Sorry

Förlåt om jag inte har uppdaterat så himla bra dom senaste dagarna , det är dels för att jag har varit i göteborg och inte orkat och dels för att internet är lite konstigt!

Idag var det första dagen i skolan efter lovet, de va rätt lugnt men man ville verkligen inte gå upp ur sängen imorse! Vi kom till skolan liiiiite tidigare idag >.< haha vi visste inte att de va sovmorgon så jag och sarah satt och väntade på att idrotten skulle börja men de kom ingen -.- Så vi fick vänta i typ två timmar innan den andra lektionen började. hahaha DUKTIGGGGGT! 

Imon har jag spanska prov! PANIIIIK inte alls kul vill jag bara säga. Så nu sitter jag och försöker plugga in det sista, men de går lite trögt! usccchhaaa! 

Jag är dessutom inte så pigg, glömmer hela tiden att ta min tabletter! men nu ska jag försöka skriva upp så jag inte glömmer...

Mamma kom nyss hem och vi ska snart äte, gott! nu ska jag försöka plugga vidare för jag har inget vettigt att skriva om... :) Ni får ha det så bra

Imon ska jag uppdatera ngt bättre idag kommer jag inte hinna mer! PLUUUGGG PLUUUGGG!

Ni får ha de så bra!!!!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0