frisöruppvisning, goodiebags & film

Vilken härig kväll! först va jag på kag på frisörernas fina uppvisning av olika snygga frisyrer. Sen så gick jag och joakim runt och kollade på dom olika produkterna som de olika företagen hade tagit med sig. Dom som va där va: L´oréal, Martix, Crush, disp, wella & lanza. Man fick även goodiebags ifrån Matrix och Crush! Tack så mkt Matrix och Crush. Sen så fick man en fin klocka ifrån L´oréal och en hårinpackning av Wella tack!


Jag kan visa produkterna i nästa inlägg jag gör imon!:)

Sen så hyrde jag och joakim en film, köpte godis och åkte hem till han. Mysigt, It was fun. . . Jag har saknat dig ♥

Nu ska jag sova, det blir en fullproppad dag imon;D

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0