Plugg, plugg och mer plugg, + DANS:D♥

Sitter just nu och pluggar jääärnet till samhällskunskapsprovet! Denna veckan har de varit mycket. Idag på rörligbild visade vi upp våra fina filmer, haha de va kul + att jag gjorde en extra film med Gabriel och Mimmi!

Sen så hade vi matte, de va gott:D vi fick räkna med godisbitar och sen käka upp dom. Sista lektionen va rätt chill. Hundraser? haha...

Sen blev de hem och plugga, och ikväl blir det dans, då ska vi köra över dom;) ♥

Fick även ett sms idag om att min mobil äääntligen är tillbaka ifrån lagningen ska försöka hämta den så snart som möjligt! Har börjat tröttna på min jobbiga lånemobil som jag har haft i 6 veckor ungefär... inte okej!





Nu ska jag äta, intressant O.o
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0