Ett inlägg! :o

Heeeeejj!

Nu sitter jag i skolan och ska snart ha datakunskap med MICKEE;)
Jag och mina kompisar bestämmde oss för att göra var sitt blogginlägg bara för att vi inte är så bra på att uppdatera!>.<

Efter lunch ska vi ha matte sen så sluuuutar jag!:D jag måste verkligen plugga matte för nästa vecka har vi prov:o Men om jag pluggar riktigt mycket och bra så kommer det säkert gå vägen;D
Det är så mycket som händer nu till våren, speciellt i skolan, mycket läxor,prov och inlämningar!! Men det är bara att bita ihop och trösta sig med att om bara några månader så är det sommarlov och det är inte alls länge kvar till påsklovet ju:D

Nu känns det verkligen som fredag! Det är så hiiiiimla gutt, imon så ska min bror iväg och tävla i Växjö. Jag vet inte om jah ska med och kolla, vi fårse! :)
På söndag så ska vi på en visning, vi ska kolla på ett hus inne i stan, ska väl bli lite intressant:D

Men nu ska jag gå

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0