Glad Påsk!


Glad  Påsk på er alla!;) 
Idag så vaknade jag ganska sent var sjukt trött, Sedan smsade lill Niclas som jag inte har pratat med på jätte länge:) 

Efter en lång och skön dusch så satte jag på lite musik och nu sitter jag och äter mitt påskgodis, hihi tjockis;D
Ikväll ska vi till farmor och fira både henne och påsken, alla mina underbara små kusiner får man även träffa det ska bli kul. Nu när man är på Öland känner man verkligen hur glad man är över att ha en fint hus här som man kan bo i på sommrarna för det är verkligen jätte skönt att få komma hit ibland. David är inte alltid jätte glad att få komma hit han trivs bäst i Kalmar det gör jag med men det kan faktiskt vara skönt att få njuta att solen här med!:)

Mamma och pappa är ute och fixar i trädgården jag ska med ut och hoppa lite tror jag :D Vågar inte göra volt nu, men får öva mer på det i sommar;) 



Glad tjej! 

Glad påsk till mig! 


 



Dagens låt!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0