Go with the flow!

Godkvällen;D

Idag har varit en toppen dag verkligen! Jag va hos sarah vid halv tolv och sen blev det är fullfart på oss, "Jag har myror i brallan..." , haha vi har haft super kul, Det är tur att ingen klagar när det gäller bra humor. Har alltid kul med dig, vi har både sjungit,varit ute och i solen. Det var seriöst sjukt varmt ute idag men det gör ju inget;) VI har även gjort dumheter;O. Sarah Sörensson tack för att jag fick vara ditt offerlamm det var var med glädje jag offrade mig. Vi har även gnagat på god fika, din mamma kan verkligen baka goda runda sockerkakor med gott klegg i! Mumma!

När jag kom så lyssnade jag lite på musik och kollade på film. Sen kollade vi på tv "Huset fullt av hundar" jag tycker det är rätt kul, sen så har vi ätit lite och nu ska jag gå och lägga mig för imon så blir det att gå upp tidigt!

Ni får ha det så bäst!
Puss ♥




                               
Älskar dej jette mygge ♥


 "Go with the flow yoo;)"


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag älskar dig jette mygge oxååååå ! :D

GO WITH THE FLOW YO ;)<33

2011-04-29 @ 16:28:00
URL: http://sarahsorensson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0