Härlig lördag, mamma lagar mat, pappa gillar nog inte....... whaaat??;D

Heeeej, förlåt igen för jag är typ världens sämsta bloggare ibland:D

Härlig lördag, mamma lagar mat, pappa gillar nog inte mig förtillfället, david pluggar och jag är GLAD;D

idag så ska vi ha gäster, det kommer nog bli kul tror jag;)
Mamma och jag kom nyss hem från stan, hehe pappa blev inte så glad när jag kom hem;) han bara skakade på undrar varförrrr???????;) De ni! ;)

Sen så var jag och mamma och hämtade mitt nya sängöverkasst eller vad de nu heter!:)

Nu ska jag städa sen ska jag plugga lite, så vi hörs senare mina vänner!


Såååhääär glad som jag är på denna bilden, är jag verkligen nu!
(denna bilden är inte speciellt ny men men)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0