Otroligt trött men glad;)

Hejj bloggen!

Nu vill jag bara ha sommarlov, det är så mycket i skolan nu, igår kom mormor och morfar det va roligt att dem kom eftersom man behöver tänka och göra lite annat än att bara sitta och plugga. Idag gick jag upp vid nio!:o men det var bara för att jag skulle plugga på både spanska och mediakunskap, jag har två prov på måndag det känns bara förjävligt just nu! -.-' aja skönt att slippa spanskan efter sommarn, HATAR DET MER ÄN NGT ANNAT!

Idag har jag även varit och kollat på när Ida och Vera tävlade i Nybro. Det var verkligen jätte skoj:) Duktiga var dem med, Vera hade lite förbråttom och Idag tog det sakta men säkert;) 

Nu ska jag vila hjärnan lite!

Puss ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0