PÅSKALOVE!:D

Fyfan faaaaan måste man faktiskt få säga nu när man har påsklov!, så himla skönt!:D
Idag så var det inte så himla jobbigt i skolan ganska lugn dag med andra ord, sarah och jag gjorde våran redovisning utan problem , hehe ;) Fem fakta var det!:P

När jag kom hem från skolan så sprang jag en runda på Stensö, det var skönt!
Nu är mamma och pappa och handlar och david är och tränar, medans jag sitter här på altanen och latar mig i solen och njuter av värmen!;)

Alla få ha det så bra och hoppas ni får en mysig kväll för de ska jag ha, så hörs vi senare, pussen;) ♥

En bild direkt från solsidan på Stensö!;)
Hahaha mina solglasögon är lite stora för mitt face, men skit samma!;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0