Lady Gaga - Scheibe



Jag måste skriva lite om denna videon!

Jag vet inte vad jag tkr om låten riktigt, men jag tycker den verkligen är annorlunda.
Detta är video till Nicolas Formichettis Fashion show "Thierry Mugler" 2011.

Rick Genest även kallad "Zombie boy" och är med i videon, han kommer ifrån Canada från staden Montreal. Han har tattuerat sig över hela kroppen som ett skelett. Först när jag såg den här videon för några veckor sen trodde jag att dem hade sminkat honom över hela kroppen. Idag på "vakna med the voice" så pratade dem om honom och därför tänkte jag skriva lite om det med bara för att jag tyckte de va lite annorlunda.

Tydligen är Ricks nästa planer att tattuera ögonvitorna helt svarta och sedan operera bort näsan. :o VA!? 

Jag fattar att han verkligen lever för hans tattueringar och att människor tycker om hur han ser ut det är faktiskt rätt häftigt på ngt ett sätt, men det räcker väl med att ha tattueringar över hela kroppen, eller. varför göra de andra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0