Min dag


Ska fråga om pappa vill övningsköra med mig på söndag:D

Har inte kört på länge...

Idag var det en vanlig dag i skolan. Först hade vi samhälle det var rätt okej sen så hade vi svenska i typ 100 år känndes det som. MEN vi kollade på film så det va rätt lugnt. Plus att vi fick veta om vi hade klarat G-testet på SM-provet. OCH vet ni? jag klarade det. puuuust:)
På eftermiddagen hade vi engelska, asså jag minns inte riktigt vad vi gjorde:o jag vet att vi gjorde något nyhetskryss. Emma Hansson och jag va då en grupp.... HAHAHA vi totalt failade hela skiten ;)  Men men vi får väl vara mer kunniga tills nästa gång.  Sista lektionen var rätt lugn då hade vi graf och vi skulle utvärdera och prata om våra logotyper till "Africa Travels".

Nu sitter jag och pluggar lite sen ska jag till dansen hopppas ni får en trevlig kväll.
Ni får dagens låt om en stund

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0