Brasilien del 3/ Parintins (Min hemstad)

Bilder från mammas kamera :)

Här ska vi köpa mat till min familj

Amazonas floden

Här kollar vi utsikten? Jag,Jennifer och José

Båter finns det gott om i Parintins

va?

Mamma och den jävla kameran >.<

O boi do povão

Paixão (passion)

Snart åker vi!:)

Poolen

Mysigt

Stan

Kyrkan i Parintins

Stan

Va?  tomten:)

Mamma:)

Vart ska vi? hmmm

Ohhhnej inte caprichoso :o

Cyklister mitt på ljusa dan:o

Bensinstation



Hus

Härliga människor :)

Kramisar

KOsor

KOsor (Ser inte riiiktigt lika dana ut som våra KOsor här hemma) Dom har någon konstig puckel på sin rygg?

Liten valp... måste nog äta lite :o

:)

:)

Hus

Hus

Väääg :o

Här ni!  här tog vi steget till något underbart (a) MINNEN!!!

Det kunde faktiskt regna med!

MYCKET...

VÄLDIGT MYCKET ;)

Men mest vare sol och myyycket värme! (a) SAKNAR!!!

Gissa vilket rum i bodde i?? 219 och mamma och pappa i 221

Men vafan, MAMMMMAAA!
Ibland får man vara trött, okej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0