Till världens bästa flicka på gjorden!

Detta inlägget är till en tjej som jag älskar<3333


Vänskap ♥

Hahaha fan va roligt vi hade!♥♥ mjaaoo

Jag fattar inte hur hon får till det jämt ;)

Så små fötter har vi faktiskt inte...

Skön tjej ♥

Alla middagar i skolan som vi inte gillade och tog majs istället... mums! :D

Hoppideskutt ♥

Vi kan då få allt att se roligt i våra ögon! ;D

I 7:an när vi var ute på vandring med alla dom andra
7:orna och vi gnälde hela vägen tills vi fick en plast-
påse som vi höll i tsm och samlade in allt skräp;)
Då gjorde dom 2 små flickor glada!:D erkänn!♥

God glass som köptes nästan hela tiden under våren
i skolan! gott (A)

Jaduu, jag säger då de, rid lite försiktigare nästa gång
sarah;)♥

Hahaha underbara tider.... vilken rolig helg vi hade på
"Öland"(hemma hos sarah) knullkudden OppPPs! (ett fult ord) tsss;)



Vissa gånger orkar man bara inte gå ända till långviken-.-
Inte vårat fel^^

Ohyees;)♥


Det jag vill säga med det här är att du är världens bästa ekorregos
Blir alltid glad när jag är med dig och då försvinner allt negativt runt omkring!
Eftersom vi alltid slår våra kloka huvuden ihop äre svårt att missa alla fel vi gör
eller alla gånger vi skämt ut oss inför folk. Och tiden efter kan vi bara skratta åt allt. 
vi lever i våran egna lilla bubbla så är det bara.


Menbästa är att du är Sarah Saalid Sörensson <333333333




                          ♥


Kommentarer
Postat av: EbbasSarah

Aaaw sötnos :') du är det bästaste som finns !!! världens bästaste, det är du det ! jagälskardigsjuktmycketgumman ! :* massa glad att du är hemma :) puss ekorregooos ! <3<3<3



`o´

&|'\_..... <--- du kan oxå klippa gräsmattan med en ryggsäck på ryggen ser jag ;) <3

2011-01-14 @ 12:31:51
URL: http://sarahsorensson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0