Fredag freeedag!

FREEEDAG:D

Ni fattar inte hur lycklig jag är nu!  Äntligen helg, äntligen får man sova ut:D .....och plugga -.-'

Men men, pappa kom hem för en stund sen och han hade köpt med sig fika, tack pappa det va gott:)
Just nu så är David på träning och mamma är ute på "afterwork" , då kan vi dra den slutsattsen att pappa och jag är hemma själva.  he he

Ikväll ska vi iaf äta pizza, gott, det var ett tag sen man åt de;)
Imon så kommer Sally och hennes familj hit, det blir kul! det var ett tag sen


Jag vet, dom kallar mig snygg;)    eh....

Såhär sliten ser man ut efter en vecka i skolan,
mitt hår lever sitt egna lilla liv vill jag bara på säga! :o

Nu ska jag kolla på film , byeee

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0