Fredag,Ruffles + um peixe (fisk)

Hej på er, är ni lata eller?  det hoppas jag det är ju fredag;)

Ja nu sitter jag och lyssnar på musik, (Luan Santana) och äter Ruffles:D För er som inte vet vad Ruffles är så kan jag berätta att det är världens godaste chips! På ÄKTA! Men dom finns inte i Sverige utan bara i Brasilien så vi köpte hem lite men nu är det den sista påsen kvar:( Jag hatar chips här hemma men dessa smakar helt annorlunda. Åker ni till Brasilien köp Ruffles!!!

Jag har inget smink och ser lite ½ unfresh ut ;)

En annan sak som är så maldito(jävla) gott som inte heller finns i Sverige är Fanta Uva. Suuuuper gott oxå! Även detta ska ni smaka om ni åker till Brasilien;)

Godaste läsken , fin färg ha den också, .....bah så ni vet! >.<'

Mamma och jag har kollat lite på olika saker. hmm...??  vadå undrar ni då, (okej kanske inte) -.-' Men ändå:)
 
När jag är 18 eller 19 ska jag kanske åka ner och jobba i Parintins i 5-6 månader som "volentär". Det innebär att jag kommer lära barn där prata och skriva på engelska. Eftersom dom inte lärs sig det i skolan. Det skulle faktiskt vara kul plus att då får jag vara hemma ett tag me. Och umgås med folk som ja träffar väääldigt sällan.:)

Men jag kanske ska ner till Brasilien om 2 ½ år och hälsa på, jag hoppas verkligen de. Fast det är en lång resa så är det värt det. Mamma har lovat att bjuda mig på en resa när jag är 18 år om jag inte har börjat röka! Det skänns bra eftersom jag aldrig i hela mitt liv skulle börja röka, uschaaa! ;P


Ha en toppen helg alla underbara ♥

kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0