HEMMMAAA!

Nu jääävlar är jag hemma ifrån Brasilien.


Är väldigt trött, men i helgen får jag sova ut som tur är, idag var jag i skolan och träffade alla mina underbara kompisar som jag har saknat där borta i värmen.

Nu sitter jag och kollar igenom alla bilderna ifrån hemresan. Längtar tillbaka men om två ½ år ska jag försöka åka tillbaka. Jag kommer snart lägga upp bilder på bloggen och saker jag har köpt där nere men just nu är jag för trött. Jag tror jag har feber just nu.... :(

Det finns så mkt att längta tillbaka till... ♥
önskar du var här, hoppas att vi ses igen... blir bara ledsen när jag tänker på dig för mkt.... ♥

Dessa två låtarna spelade dom nästan hela tiden i Brasilien. 





Se ya later ALIGATERS!;) ♥

Kommentarer
Postat av: camilla

vad heter låtarna och vem är artisten? Han var grymt skön ju:D

2011-01-12 @ 21:06:30
URL: http://cemilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0