LOVAR!

Heellaajj!

Snart är det dans igen, måste äta lite först.

Just nu orkar jag inte blogg har mycket att göra. men jag lovade ju för några dagar sen att jag skulle lägga upp bilderna från Brasilien, och jag vet att det är dåligt av mig, FY PÅ MIG!!
Men imon så har jag inget att göra på kvällen så då jävlar ska bilderna upp, LOOOOVAR NU VERKLIGEN!

Det känns konstigt, har ni ngn gång kännt att ni saknar något eller några så mycket att det svider lite i kroppen?
Att du vill gråta lite kanske, men ändå kan man inte för man vet att man har bra och härliga personer runt omkring sig som jag livet så mkt bättre?:)

Just nu känner jag lite så, och jag tkr det är positivt att känna så ibland för då vet man att när man väl är nära det som man verkligen saknar så blir man sprallig och glad i hela kroppen!:)


Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0