Lyckad morgon!

Godmorgon allihoppa!

Idag är det lördag som dom flesta kanske vet. YES! trodde att JA nu får jag äntligen sova lääänge, men nepp inte denna lördagen heller.

Vi håller på att måla och fixa våra trappor här hemma och vid typ 9 tiden? kommer våran lilla målare förbi för att fixa några stollpar i våra trappor. Och dem pratar och pratar och pratar, mamma dammsuger, och izor kommer in till mig och väcker mig också. Sen när David kommer hem från träningen kommer han in och väcker mig med.

Så tillslut fick jag nog och gick upp som ett litet morgonlik  trött och helt borta! >.<

Lyckad morgon säger jag bara, och imon ska mamma och jag till en kompis på öland och hälsa på hennes dotter vid 11 så då blir det också att gå upp tidigt! -.-'

Men nu ska jag duscha sen ska jag plugga samhälle , YIPPI!:) .... elr njaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0