Måndag

hellu nu sitter jag och försöker fixa min mobil!

I skolan har vi fått ett nytt schema och jag tkr att det ser rätt okej ut. Men det kunde ju ha varit bättre...
hela denna helgen har jag varit i växjö har inte hunnit med att göra så mkt. Vi skulle ha debatt idag om EMU, de gick sådääär om man säger så.
Jag måste säga IGEN att jag har tröttnat på snön och vintern:@

JUSTE! jag vill säga grattttiiss till världens bästa EMMA HANSSON! ♥ hoppas du får en toppen dag ;)

Dagens låt går till Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Ebba du är bara för gullig, vet du de? <3 Såå snäll du är, och världens sötaste låt. Taaaaack. <333 puss på dig

2011-01-24 @ 18:33:29
URL: http://emmahansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0