Solig torsdag

Det är sol ute!:o

Kom nyss hem från skolan, snart bär det av till simhallen och träffa katta och våra små barn;)
Dagen har varit helt okej, blev glad idag, sarah kom till skolan♥ På samhället pratade vi om EMU, VAD ÄR EMU? nästa vecka ska vi ha debatt om EMU. Jag kom på den sidan som är för att att Sverige ska gå med i EMU. Vi skulle leta argument varför det var så bra... Det gick inge bra -.- mkt EMU de blev oj nu blev det ett till...

Sen hade vi våran absolut SISTA svenska lektion med BullEVA! fan va skönt, idag var hon snäll och bjöd oss på godis(a) Vi hade suuuuperlång lunch, rätt segt att bara vänta, men vi hittade på lite saker att göra. typ som att gå till MAXI >.<

Hoppas att ni kollar bloggen ikväll kanske runt 9 tiden? För jag ska försöka lägga upp brasilien bilderna!:D

+ att ni ska få dagens låt, för jag hinner inte med det nu måste äta och jag måste ringa mamma och fråga om hon kan kjutsa mig till simhallen sen.


Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0