Löv it ♥

Hellu!;)

Idag har det faktiskt varit en rätt chill dag, först gympa, de va grymt kul, sen P4 Kalmar, de va väl okejj!:)
Sen drog jag och Sarah och åt på donkeeen, haha asså helt seriöst så vet jag inte vad vårat problem är när det gäller att vara ute bland folk, men det är sånt man får tar reda på!^^ Älskar dig Saadil ♥


Sen hade vi text med vår kära Annie, det va faktiskt rätt kul den här gången, jag brukar inte gilla att skriva men idag så kände jag att detta kan nog va min grej :o eller inte...

Sen så hade vi engelska, vi gjorde faktiskt ingenting vettigt. Men vi fick sluta tidigare iaf!:)
Sen väntade jag på att Sarah skulle sluta så vi kunde traska hemåt, DET ÄR SÅ JÄVLA HALT UTE!? :@ Man blir ju arg på äkta!

Nu sitter jag och sjunger, kanske inte låter allt för vackert, men det får faktiskt mina föräldrar leva med!;) Jag tycker det låter fint :s

SLUTA STÅ OCH GLO:s SÄTT DIG NER! 



Hello ego girl;)

Dagens låt



Löv it ♥

Puss göllpluttar (a'''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0