Sommarlov;)

Nu är det SOMMARLOV för mig;) Så J*VLA SKÖNT! det känns inte som det är lov men det kommer väl. Vi hade en liten avslutning med klassen då kollade vi på lite filmer som vi i klassen gjort, det var lite kul/pinsamt.
Efter det så var vi tvunga att lyssna på rektorns tal. Sen gick jag, Sarah, Emma H och Jessika till thai silk och åt lite mat. Det var super duper gott fast nu är jag så mätt så det känns som magen ska spricka lite grann;)
Ikväll ska min lillebror åka till Ljunby och tävla, hoppas det går bra. Sen så åker nog mamma och jag och hämtar lilla Seven-up;D

Alla får ha ett toppen lov, speciellt MP10A ♥


Fin hund ♥

Kommentarer
Postat av: Jessan :)

Världens gulligaste liten fluff! :D längtar tills jag får träffa honom! <3

2011-06-17 @ 14:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0