hemmmilihemma;)

Hej, nu är jag hemma från skolan! Idag har det varit fullfart;)
Först hade vi engelska där vi skulle skriva en bättre version av våra  engelska "essay" och det gick toppen bra, när man var färdig fick man gå och sen så var det bara och vänta i 1 och en halv timma innan nästa lektion börja, så sarah och jag vandrade bort till maxi där mycket spännande hände, vi sprang omkring bland dem olika hyllortna på maxi, och sen så skulle vi visa hur killar gick>.< sen så spårade det ut så alla trodde säkert att vi var störde i huvudet! HAHAHA men de va kul, kommer en film på det lite senare:D 
Sen så hade vi svenska och vi redovisade våran bildanalys och det gickf väl okej, gillar inte att stå framme och prata men jag fick de jag ville ha sagt, sagt! Sen hade vi LOTS som var helt onödigt eftersom vi inte sa något, Lasse sa att han  älskade oss två gånger, sen så fick vi typ gå. På lunchen gick vi bort till donken och käkade för det var inte god mat i skolan idag!!!!!!!
Sen så hade vi matteprov och jag hoppas verkligen det gick bra, det kändes iallafall inte för jävligt denna gången!:)
Spanskan var rätt okej vi gick igenom lite nya saker och det var så himla skönt att cykla hem sen eftersom det är sol ute:D

Ne nu ska jag ut och springa en runda innan jag drar mig iväg till simhallen!;)

Ikväll kommer filmer från igår och idag;)

MÅSTE VÄLJA EN LÅT tills imon :S vet verkligen inte vilken jag ska ha!:O 



Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0