Inlägg :o

Hej jag vet att jag inte har bloggat på några dagar nu, har inte orkat men nu tog jag i mitt liv för att göra ett inlägg;)

Nu är det helg och om en stund så kommer mamma hem och vi ska dra in till stan för att köpa lite grejer, imon ska jag tävla, är lite nervös men det kommer nog gå bra tror jag!:D håll tummarna! x

Idag på bilden så fick vi i läxa att ta en låt som vi gillar och sen ska vi måla våra kännslor som vi får av låten:o
Asså jag vet verkligen inte vilken låt jag ska ta, men nu ska jag sätta mig och lyssna på musik!

Vi syns efter stan, då får ni se vad som blivit inköpt;)


Försöker öppna glasspaketet men det gick inte så bra!


Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0