Myskväll med gustav/Ice Age


Skabbig fredagstjej, alltid mysigt;)


Godkväll mina gullepluttar,  jag är väldigt trött, lite nere men det är ingen fara med mig;)

Idag har det varit en ganska lugn dag och jag känner att min kropp är helt slut, för en stun sen tog jag på mig mjukisdressen det känndes som det var tid för den!:)

Jag åt nyss mat med familjen det serverades underbart god mat som mamma alltid gör! tack mamma :)
Jag älskar att sitta och äta fredags mat med famlijen, det är rätt mysigt

Men det POOOsitiva är att solen skiner mer och mer nu för varje dag och det börjar faktiskt blir liiiite varmare det kanske blir vår endån;) hoppas de:D

Ne nu ska jag kollar på film hörni pusshej ♥



Vill bara säga att jag har bästa bror som alltid står upp för sin syrra!:) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0