Små skitar har vi varit allihoppa!

Jag lovade några kompisar att jag skulle lägga upp lite bilder från när jag var liten och på bilder där man ser tydligt hur mina läppar såg ut då! :) haha jag hade världens plutläpp!;)


Börjar med en bild på min söta bror!:)

Jag då, liten plutis!
Ibland är der rätt kul att kolla på gammla bilder från när man var liten. Hahaha
Glad tjej där  x3 Älskar tröjan ;)

Ögon som stirrar och världens neråt mun;)

Paket är alltid roligt! :o

Morfar och jag målar:)  jag målar så overhört bra! Jag fick talangen av honom;)

Amenvisst;)

Avslutar med en bild på pappa och mig!:) ♥





Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha Ebba, du är så jävla sööööt. Anknäbb. Haha bara för gulligt :) <3

2011-03-07 @ 19:32:36
URL: http://emmahansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0