Längtar till helgen!;)

Hellu, sitter och pluggar matte just NU... inte speciellt kul, men det positiva är att det är träning ikväll med SAALID;D fiffffan!

Det är ganska segt att lovet är slut, man känner sig inte så peppad att gå till skolan om dagarna nu mera, men det är kul så länge man har sina vänner som gör dagarna bra! :)
Idag så spelade vi in våran reklam på rörligbild, den belv jätte bra!
Sen så hade vi MDK , de var sååå segt, jag hatar att sitta och leta fakta-.-'
Sista lektionen var MATTE! hahaha undrar om Susana tycker om våran klass?:)
Mimmi och Co där nere, är det något ni inte förståååår?  hmmm-.-' hon är lite rolig he he he.

Juste igår fick jag ett brev från en gaaaaammal kompis, Malin Danielsson som bor i Finland! ville bara säg tack för brevet, det var sjuuukt länge sen jag hörde något från dig! Tack för kortet på dig själv med!;)

Nä nu ska jag ladda inför ikväll, hoppas man inte har glömt bort dansen nu bara:o


En bild från 2009 på mig, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0