UTKAASST!

Hej!

Idag så har det varit en vanlig skoldag inget konstigt, imon så är vi lediga för det är utvecklingsamtal, rätt skönt, ska plugga hade jag tänkt då!

Det känns som min kropp är helt ur funktion just nu, all energin är borta!
MEN snart blir det dans med bästa flickan på jorden, hon är energi hela hon så jag tar lite från henne;)

Just nu sitter jag och övar lite på min bildanalys redovisning som jag ska ha p torsdag, lite nervös för att stå framför hela klassen med det ska nog bli bra!:)

Nu ska jag byta om och sen ska jag segla iväg till min danspatner!


Ibland kan man inte hålla minen!:o

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sööötaste tjejen !!

Nu dansar vi järnet gumman ! ;D

Love you bebe :))♥♥

2011-03-15 @ 19:17:44
URL: http://sarahsorensson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0