DANS:D

Idag är det den internationella kvinnodagen, kramdagen, semledagen och den 8 mars ;)

Har precis ätit jätte god mat, det känns som om jag kommer rulla fram på dansen ikväll;)
Det ska bli kul med dans idag och extra kul när man har bästa sarah med sig:P
Jag pluggar på spanska nu och det är inte så kul, gillar inte spanska så himla mkt! -.-' 

Idag i skolan så redigerade vi färdigt våran reklam film om våran vinkelhake, av alla saker i hela världen så får just min grupp göra reklam för en vinkel hake! MEN våran reklam blev faktiskt bra och vi gillar den, plus att vi hade kul när vi spelade in den.


Sol och värme är vad min kropp behöver just nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0