Duschen väntar!

Hej!
Idag slutade vi väldigt tidigt, vi var bara på Kalmar konstmuseum och kollade på "The return of the losers" det var väl inte speciellt kul, det var mycket konstiga saker som visades och jag kan inte säga att kolla på en bil med två snurrande kebaber va något i min smak! Efter det så mötte jag upp Sarah i skolan för att vi skulle in till stan och kolla om vi hittade något man kunde klä ut sig till imon men det gick inte så bra! Vi träffade Angelica, Jessika, Malin och Mimmi på donken sen så kollade vi runt lite till på stan med dem.

Jag kom nyss hem för jag har varit och tränat med Tomas som var och hjälpte mig idag en jätte snäll kille. Det var jätte kul!!:D Nu så ska jag duscha sen ikväll kommer Sarah;D Det ska bli rätt asnajjjjs;) ♥ ♥
Imon är det Extasen, och vi ska vara utklädda till..... hmmm det får ni se imon;)


Jumpsuit - Bikbok

Bh-top - Gina tricot

Top - Gina tricot

Poncho - Gina tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0