Lovet är slut:(

JAAA det var första dagen efter lovet i skolan, hehe är lite trött nu!:o

Först hade vi idrott på morgonen och de va kallt som i en frys>.< Vi sprang Ängörundan jag och sarah tog sällskap och vi kämpade på;)
Sen så hade vi mediakunskap och vi fick reda på våra prov och jag är nöjd faktiskt!:P
Sen hade vi text med Annie, mkt prat som vanligt. Svenska var ditt sista vi hade och vi skriver den där jäkla fackuppsattsen, lite långtråkigt men det funkar väl, haha sarah och jag satt kvar sist till och med läraren gick!:) 
Imon är det äntligen dans och de ser jag framemot och vi ska fixa våra filmer också!:D

Ne nu ska jag vila och bara chilla;D


Puss ♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0