MALKARS!!!:D

Nu är det dags att blogga igen! Jag är verkligen inte så braq på att blogga just nu men det är så svårt att hinna med allt. Imon så går jag bara till tjugo i tio eftersom våra andra lektioner är inställda. Idag så var jag och mamma på Malkars och kollade runt och pratade med dem som jobbade där. Sen så slutade det med att vi skaffade ett gymkort till mig där! och imon ska jag träffa en personlig tränare som jag ska visa mig olika övningar, det ska bli riktigt kul! Nu ska jag sattsa på en snygg beachbody;D




Nu ska jag sitta och kolla lite på tv sen ska jag sova för jag orkar inte vara stendöd varje morgon>.<
Igår kväll sov min älskade Emma Seijsing här det var väldigt kul och vi dansade tills vi blev gaaaalna.
Vi har ett pågående projekt;) ♥

Vill verkligen att det ska bli varmt igen orkar inte frysa mer i skolan, man vill kunna sitta ute på rasterna och njuta av värmen och kunna plugga ute i solen!






Kommentarer
Postat av: Seijsing ;)

Pågående projekt it is! ;D ♥

2011-05-26 @ 22:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0