Vart är det fina vädret??

hej idag så har det inte varit så där jätte fint väder eftersom det har regnat en hel del. Men solen har varit framme en stund nu men försvan sen igen :(

David kom hem från träningen förut och han hade med sig sin nya parkas den var jätte fin och STOR, jag vill också ha en sån för min gamla börjar bli sliten...


Davids parkas, visst är den fin;)

Lite stor men jag ska ha en sån här fast i min storlek fast parkas ska vara ganska stora men inte så här stor som Davids fast de beror ju på att han är längre en vad jag är;) hehehe


Här kommer en bild från i lördags som katta har målat det ska föreställa en
speciell händelse, vet ni vilken? njaaaaa kanske ;)



Inna - Sun is up


Kommentarer
Postat av: Ingrid

det är väll kattas bild från simmtävlingen ??

2011-06-27 @ 17:30:12
URL: http://ingriiidwanby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0