Äntligen fredag

Hejsan!

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att min lektion ska börja. Innan lunch så gick vi Kaggjoggen med heeeela skolan det var rätt segt. Idag när jag vaknade så märkte jag att jag hade jätte ont i ryggen och benen jag vet inte alls vad jag har gjort, men det går nog över.

Efter skolan ska jag vara med Emma Seijsing och Clara vi ska gå på stan och köpa lite grejer. Sen ska vi åka hem till mig och äta lite mat och sen ska vi till simhallen och kolla på när Emma och alla andra simmare ska simma. Jag har ingen aning om vad som händer ikväll  det ända jag vet är att det kommer bli en gaaaalen kväll med Emma och Clara. ;)


Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0