Skolfoto idag

Hej nu sitter jag och min kompis Emma Hansson i en datasal i skolan och väntar på att klockan ska bli tio i ett för då ska vi ta skolfoto... Jag är inte sådär jätte pepp på det men vi får se hur det blir.  Våran klass har kommit överäns om att vi ska vara fransmän på skolfotot och ha randiga tröjor o så.
Det är rätt segt att sitta och vänta såhär länge efter skolfotot har vi bara en lektion och sen är det bye bye!
Idag åker mamma till Göteborg också så jag ska försöka laga lite mat när jag kommer hem till övriga i familjen och kanske baka något gott.

Nu på fredag så är det klassfest det ska bli kul att göra något hela klassen (MP10A) ;D
Vi ska vara hemma hos Lovisa det kommer nog bli toppen bra! :) Ser fram emot helgen då ska Emma  och jag även fotografera lite!                              ;D♥




Puss ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0